by Kacper Korzeniewski

zróbmy coś fajnego razem. dla Twojej marki

Chcemy byś dobrze oceniani przez innych. W kontekście biznesowym przede wszystkim. Od tego przecież bezpośrednio zależy to jak wygląda stan naszego konta w banku. A tak często zapominamy, że pierwsze wrażenie możemy zrobić…

Tylko raz

Dlatego też kompletnie nie ma znaczenia jak bardzo dobry produkt masz w swojej ofercie i jak wyśmienitą usługę świadczysz. To wszystko jest tak istotne jak zeszłoroczny śnieg, jeśli nie zadbasz przy okazji o to by sposób podania był równie świetny.

Najlepsi szefowie kuchni to nie tylko wybitni smakosze. To przede wszystkim świetni projektanci. Ich dania na talerzach to prawdziwe dzieła sztuki. A wiesz dlaczego jest to tak istotne?

Jemy oczami.

To zjawisko nazywane jest efektem pierwszeństwa. Po pierwszym kontakcie nasz mózg, by trochę sobie odetchnąć, upraszcza i dalsze opinie warunkuje na podstawie tej pierwszej. To dlatego ładne i atrakcyjne dania smakują nam bardziej. To dlatego ładne samochody wydają się nam lepsze także pod kątem osiągów technicznych. To dlatego gdy od partnera biznesowego dostajemy świetnie zaprojektowaną wizytówkę, to oceniamy jego umięjętności zawodowe znacznie wyżej niż wtedy, gdyby wizytówka była mniej wizualnie atrakcyjna. Jedzenie cukierka zaczynamy już na etapie wybrania opakowania, w którym się on znajduje.

Czy twoje opakowanie jest idealne?

Nie wiem, ale chętnie sprawię by takie było. Na co dzień pomagam klientom w lepszej i skuteczniejszej prezentacji – zarówno siebie samych jak i marek, które reprezentują. Jestem z zawodu i wykształcenia zarówno grafikiem jak i psychologiem społecznym. Umiem zaprojektować (grafika) by się wszystkim podobało (psychologia).

Co mogę dla Ciebie zrobić?

  • Projekt logo/logotypu. Coś co sprawia, że klienci są w stanie zapamiętać Twoją markę na dłużej. To jest zdecydowanie mój ulubiony element projektowania graficznego.
  • Pełna identyfikacja wizualna. W skład pełnej identyfikacji wchodzi komplet grafik, które są niezbędne do spójnego i profesjonalnego prezentowania Twojej marki. W analogowym świecie zazwyczaj są to wizytówki, papier firmowy i inne drukowane elementy. W świecie cyfrowym jest to Twoja strona www i inne elementy graficzne wykorzystywane np. na takich portalach jak Facebook. Zakres konkretnej identyfikacji ustalamy zawsze indywidualnie i dobieramy tak, by niczego nie zabrakło.
  • typografia – pomogę i doradzę w wyborze odpowiedniej typografii dla Twojej marki. W zależności od charakteru tego czym się zajmujesz – ciężar, rozmiar, charakter kroju pisma ma ogromne znaczenie w odbiorze.
  • nazewnictwo – Ktoś kiedyś powiedział, że powinienem zarabiać na wymyślaniu. No więc proszę. Mój mózg aż kipi od pomysłów. Chętnie się nimi podzielę i pomogę wymyślić nazwę dla Twojej marki.
  • copywriting – Lubię pisać, daj mi możliwość by mógł się popisać także dla Ciebie.
  • pomoc w doborze palety kolorystycznej. Tak, jak Cię widzą, tak Cię piszą. Psychologia kolorów to potężna dziedzina i uwierz mi – dobór odpowiedniej palety kolorystycznej naprawdę może sprawić, że odbiór Twojej marki się zmieni o 180 stopni.
  • inne – podobno sky is the limit – chętnie podejmę się także nieszablonowych działań i projektów.
by Kacper Korzeniewski

Kacper Korzeniewski

Jaram się ładnymi rzeczami, uwielbiam symetrię, kocham niebanalny design. Tworzę, projektuję, piszę, filmuję, fotografuję, wymyślam… Człowiek orkiestra, jednoosobowy kombajn kreatywny. Copywriter, Bloger, Grafik.
Prywatnie – mąż lepszej i zdecydowanie ładniejszej połówki, tata dwóch świetnych dziewczyn. Miłośnik sztuki i mody miejskiej.

Bądźmy w kontakcie

Jeśli tak Ci wygodniej - złap mnie gdzieś w internecie.